Hakkımızda
01 Ekim 2024

 


    Hastanemiz 1 Kasım 2006 tarihinden itibaren hizmete başlamıştır.

 

    Personel Sayısı :

Kütahya Merkez Hastane : 4 Uzman Diş Hekimi
Kütahya Merkez Hastane : 47 Diş Hekimi
Kütahya Merkez Hastane : 3 Hemşire
Kütahya Merkez Hastane : 13 Diş Protez Teknisyeni / Teknikeri
Kütahya Merkez Hastane : 8 Röntgen Teknisyeni / Teknikeri
Kütahya Merkez Hastane : 16 Diş Klinik Yardımcısı
Kütahya Merkez Hastane : 13 Tıbbi Sekreter
Kütahya Merkez Hastane : 1 Sağlık Memuru

   Merkez Hastanemizde 204 personelimiz ile hizmet vermeye devam etmektedir.

Gediz Diş Tedavi Polikliniği : 8 Diş Hekimi
Gediz Diş Tedavi Polikliniği : 3 Hemşire
Gediz Diş Tedavi Polikliniği : 0 Memur
Gediz Diş Tedavi Polikliniği : 1 Tıbbi Sekreter
Gediz Diş Tedavi Polikliniği : 2 Güvenlik Personeli
Gediz Diş Tedavi Polikliniği : 2 Diş Klinik Yardımcısı
Gediz Diş Tedavi Polikliniği : 1 Diş Protez Teknisyeni / Teknikeri
Gediz Diş Tedavi Polikliniği : 0 İdari Destek Personeli
Gediz Diş Tedavi Polikliniği : 1 Röntgen Teknisyeni / Teknikeri

    Gediz Diş Tedavi Protez Polikliniğinde 22 personelimiz ile hizmet vermeye devam etmektedir.

Simav Diş Tedavi Polikliniği : 8 Diş Hekimi
Simav Diş Tedavi Polikliniği : 6 Hemşire
Simav Diş Tedavi Polikliniği : 0 Memur
Simav Diş Tedavi Polikliniği : 1 Tıbbi Sekreter

Simav Diş Tedavi Polikliniği : 3 Temizlik Personeli
Simav Diş Tedavi Polikliniği : 2 Güvenlik Personeli
Simav Diş Tedavi Polikliniği : 2 Veri Hazırlama Personeli 
Simav Diş Tedavi Polikliniği : 1 Diş Protez Teknisyeni  / Teknikeri
Simav Diş Tedavi Polikliniği : 2 Ağız ve Diş Sağlığı Teknisyeni  / Teknikeri
Simav Diş Tedavi Polikliniği : 1 Röntgen Teknisyeni / Teknikeri

     Simav Diş Tedavi Protez Polikliniğinde 27 personelimiz ile hizmet vermeye devam etmektedir.

 

     Hastanemizde teşhis ve tedavi aşamasında tercih ettiğiniz hekime başvurabilirsiniz. Ayrıca engelli hastalarımızın tüm diş tedavilerine cevap verebilen Engelli Polikliniğimiz bulunmaktadır. Engelli hastalarımızın tüm muayene ve tedavi işlemleri randevu ve sıra gözetmeksizin “Tüm Polikliniklerimizde” yapılmaktadır.
     Hastalarımız merkezi randevu sistemi gereği 182 nolu telefonu arayarak randevu alabilirler.

    ONAYLI RANDEVU DÖNEMİ:
- Randevu tarihinden bir gün önce, saat 20:00'ye kadar onay veya iptal işlemi gerekecek.
Onay verilen randevu, randevu tarihinden 1 gün önce, saat 20:00'ye kadar iptal edilebilecek.
- Onaylanmayan randevu sistem tarafından iptal edilecek. Bu durumda kişi tekrar randevu alabilecek.
- Randevusunu onayladığı halde gitmeyen kişilerin, aynı branş için 15 gün boyunca yeni randevu alması kısıtlanacak.
- Üç gün ve daha sonrası için alınan tüm randevularda onay zorunluluğu olacak ancak muayene tarihinden önceki iki gün içerisinde alınan randevular otomatik olarak onaylanmış olacak.
- Uygulama, 13 Mayıs Pazartesi günü itibariyle alınacak randevular için geçerli olacak.